کارهایی که در نظافت منزل موثر نیستند
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

آیا می خواهید نظافت را راحت تر کنید و رویای روزی را ببینید که کسی یا چیزی همه مشکلات کثیف شما را حل کند؟ البته که انجامش میدی. محصولات و ابزار تمیز کردن امروز بسیار بهتر از گذشته است با نوآوری های جدیدی که روزانه برای سهولت زندگی بیشتر در بازار وجود دارد.


و اینترنت با هک ها و نکاتی پر شده است که ما را با تصور تمیز کردن بهتر و بدون دردسر مجذوب خود می کند. چه کسی به این چیزها فکر می کند و چرا آنها را زودتر ندیده ایم؟ برخی مبتنی بر کمی علم هستند ، اما اکثر آنها چنین نیستند.


در اینجا هشت هک تمیز کردن آورده شده است که م workثر نیستند و باعث اتلاف وقت و هزینه شما می شوند. حتی بعضی از آنها کاملاً خطرناک هستند! آنها را رد کنید و توصیه های صحیحی را که به شما نتیجه بسیار پاک تر و ایمن تری می دهد ، دنبال کنید.

اسفنج ها را در مایکروویو تمیز کنید
مانند بسیاری از هک ها ، این مورد نیز مبتنی بر کمی علم است. بله ، گرمای زیاد می تواند برخی از باکتری ها را از بین ببرد ، اما تحقیقات اخیر نشان می دهد که باکتری های باقیمانده اسفنج را دوباره از بین می برند و به طور بالقوه می توانند حتی قوی تر شوند.

هشدار
مدت زمان مورد نیاز در مایکروویو برای رسیدن به دمای مطلوب برای از بین بردن تمام باکتری های کمین شده در مرکز اسفنج ، منجر به ایجاد یک اسفنج شعله ور و سوزانده می شود. مطالعات جدید نشان می دهد که اسفنج های هسته ای هنوز حدود 40٪ از باکتری های خود را در خود جای داده اند که برخی از آنها می توانند زندگی را تهدید کنند.

انتخاب بهتر استفاده از دستمال مرطوب یکبار مصرف ، پنبه یا پارچه های میکروفیبر است که پس از هر بار استفاده می تواند در واشر ریخته شود.


برای جلوگیری از خونریزی رنگ نمک به واشر اضافه کنید
نمک را برای سیب زمینی سرخ کرده خود ذخیره کنید و از قرار دادن آن در واشر صرف نظر کنید. وقتی لباس برای خرید وارد فروشگاه ها می شود ، دیگر برای جلوگیری از خونریزی رنگ دیر است. این فرآیند باید در حین تولید پارچه انجام شود. خوشبختانه ، اگر همه لباسهای زیر شما اکنون صورتی است ، برخی از هک های مفید وجود دارد که ممکن است فقط روز را نجات دهد.


برای پاک کردن جوهر از اسپری مو استفاده کنید
این یک هدی قدیمی است اما در گذشته هنگامی که اسپری مو تقریباً 100٪ الکل داشت ، کار می کرد. اما زمان تغییر کرده است. اسپری های موی امروزی حاوی الکل کمتری (که ماده پاک کننده جوهر جادویی است) و بیشتر نرم کننده ، روغن و نرم کننده است. لاک مخصوص موهای زائد خود را ذخیره کرده و به جای آن الکل ایزوپروپیل را بگیرید.

برای پاک کردن لکه ها ، یک پاک کن جادویی را در مخزن توالت قرار دهید
بله ، آن پاک کن های سفید کوچک در پاک کردن کف صابون روی وان ها و مداد رنگی روی دیوار جادو هستند. اما آنها هیچ کاری در مخزن توالت شما برای تمیز کردن توالت انجام نمی دهند و حتی ممکن است مکانیسم های شستشو را از بین ببرند. اسکرابرها از کف ملامین ساخته شده اند و برای کار کردن به آرنج شما احتیاج دارند. آنها محلول نیستند و هیچ گونه اجزای از بین برنده باکتری یا خاک را از بین نمی برند.

برای تمیز کردن آسان ، یک آشپزخانه را با واکس اتومبیل بپوشانید
پاک کردن چربی و مواد غذایی ممکن است از آشپزخانه سخت باشد. به خصوص اگر در اثر گرمای زیاد هفته پوسته پوسته شوند. اگر جوش دارید ، با تمیز کردن سریع و محصولی که چربی ها را برش می زند ، بچسبید.

هشدار
در حالی که برخی سایت ها پیشنهاد می دهند یک صفحه آشپزی با روشی از موم مراقبت پوشانده شود ، ممکن است موم پاک کردن هر نوع خرابکاری را آسان کند ، همچنین می تواند باعث آتش سوزی شود.

آب گرم همه میکروب ها را از بین می برد
آب گرم می تواند برخی از باکتری ها را از بین ببرد ، اما باید بسیار گرم باشد (212 درجه فارنهایت) و سطح آلوده باید برای چند دقیقه در معرض دید قرار گیرد. 2 از آنجا که اکثر بخاری های آب گرم خانگی در 120 درجه فارنهایت تنظیم شده اند ، شما خود را گول می زنید در مورد انتظار داشتن آب گرم به تنهایی برای از بین بردن میکروب ها. بعد از آنکه آنفولانزا در خانه شما جارو شد یا گوشت خام را در آشپزخانه تهیه کردید ، یک ضد عفونی کننده مانند سفید کننده کلر ، روغن کاج یا محلول های فنلی (لیزول) را به برنامه تمیز کردن خود اضافه کنید.

کوکا کولا بهترین پاک کننده توالت است
آیا می توانید توالت را با کوکا کولا (یا هر نوشابه گازدار) تمیز کنید؟ آره. آیا شما باید؟ خیر ، بیشتر نوشابه های گازدار حاوی مقادیر کمی اسیدهای سیتریک و فسفریک هستند که در کندی زنگ زدگی و برخی لکه ها موثر هستند. با این حال ، یک لیتر نوشابه هیچ کاری برای از بین بردن باکتری ها نخواهد کرد و باقی مانده چسبنده ای باقی می گذارد که ممکن است فقط مواد غذایی را برای رشد باکتری ها در توالت فراهم کند. با ضد عفونی کننده تمیز کردن توالت آنها بهتر و ارزان تر هستند.

شوینده اضافی لباسشویی های تمیزتری تولید می کند
همیشه در مورد تمیز کردن لباس های شسته شده یا کف کثیف ، موارد بیشتر همیشه بهتر نیست. افزودن مواد شوینده و پاک کننده های اضافی باعث شستشو و پاک کردن تمام مانده چسبناک می شود. اگر آن مانده در پارچه ها یا روی سطح فرش یا کف آشپزخانه شما باقی بماند ، به عنوان آهنربا خاک کار می کند. پارچه ها کدر می شوند و کف ها با سرعت بیشتری خاک را جذب می کنند. به جای افزودن موارد بیشتر ، بهترین پاک کننده با کیفیت را برای کار انتخاب کنید ، دستورالعمل ها را بخوانید و به طور مناسب اندازه گیری کنید. با یک پاداش اضافی ، پس انداز می کنید و سفرهای کمتری به فروشگاه خواهید داشت.





:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: